WinVIS.Takenlijst Wanneer je met je relaties communiceert is het handig om ergens een overzicht te hebben van alle berichten (e-mail, brief, R.M.A, en zelfs fax) waar je binnen een aantal dagen een reactie op wilt hebben. Daarom kun je in deze WinVIS modules een zgn. actiedatum opgeven (zie de voorbeelden bij de bespreking van deze modules). Bij al deze berichten wordt dan automatisch een taak aangemaakt, gekoppeld aan een actie én een datum.
Een takenlijst is in principe aan een medewerk(st)er gekoppeld. Bij het starten van de module takenlijst kies je dan voor je eigen taken. Een administrator of manager kan desgewenst met een pincode ook inzake krijgen in de takenlijst van een medewerk(st)er. Voor je eigen taken heb je geen pincode nodig.
Aan de slag! Je kunt per taak inzage krijgen, de voortgang bijhouden, een nieuwe actiedatum opgeven, een taak gereedmelden en desgewenst de taak overdragen aan een collega.
Bij het gereedmelden kun je aangeven hoe e.e.a. verlopen is. Dit wordt dan in het dossier met taken opgeslagen.
In tal van WinVIS module kun je ook wanneer je dat achteraf toch nodig vindt voor een bericht, brief of RMA alsnog een taak aanmaken. Dit doe je in die desbetreffende module door naar dat bericht toe te gaan. Ook kun je daar een al gereed gemelde taak heropenen, wanneer er toch nog meer speelt in dat dossier.
Verder kun je eenvoudig selecties maken en deze op alle bekende WinVIS manieren presenteren, op je scherm, op je printer, als pdf-bestand of in één van de vele overige bestandsformaten.